You must enable Javascript on your browser for the site to work optimally and display sections completely.
Login My trip
UaRuEn
Forts, castles, palaces

Dubno Castle

The fortress was founded in 1492 on the banks of the Ikva River and is recognized as a monument of culture, architecture and history.
Like
Google Maps
Add to trip

Dubno Castle

The fortress was founded in 1492 on the banks of the Ikva River and is recognized as a monument of culture, architecture and history.

The Dubno Castle was seen as probably the richest one in Europe because of Ostroh princes' unbelievable riches buried in its impregnable walls and underground corridors. So it is not surprising that it attracted many conquerors. But its walls withstood all the sieges and the fortress was never taken by storm.

The castle was renovated for several times and new fortifications were built. The exterior of the castle and its decoration were determined by the defensive purpose: deep moats filled with water, secret passages and artillery protected the city from the conquerors. The fortress even had its own foundry which replenished the arsenals of firearms.

Today, one can see two palaces on the territory of the Dubno Castle – the Ostroh Palace in the north part, and the Lubomirski Palace in the south part of the castle. And as it so often happens with the castles, the most important things were hidden underground. Prince Ostrogski is regarded as the wealthiest nobleman in Europe. Everything of value, as well as supplies of water and food were stared in the dungeons. But nowadays, there is a Museum of torture at that terrifying vaults.

The Dubno castle has its own legend. And it is not some made-up legend. On the wedding day of the Prince of Ostroh – Beata in 1577, the Tatars sieged the fortress. Everyone panicked except the bride. She climbed the castle’s tower and burned the tent, where the Crimean Khan and his son stayed, with a well-aimed cannon shot. Left without their leader, the Tatars retreated and nicknamed the brave Beata a witch.

During many years the whole complex belonged to the Ostroh dynasty and only at the end of the XIX century it was sold to the military department. And the interesting thing is that the reason for the sale was the huge debts of the owner, Józef Lubomyrski, who liked risky gambles.

Today Dubno Castle might almost be described as an entertainment complex. It houses exhibitions devoted to the history of the castle, as well as a café, a cinema and other infrastructure. The staff provides walking, theatrical and night tours. One of the tours is dedicated to the real events which were described in Nikolay Gogol’s immortal work “Taras Bulba”. According to historical sources it was under the walls of Dubno Castle where Taras lost his sons.

More
Less
Rates Reviews 5

Rivne Region, 7, Zamkova St, Dubno

50.419301 | 25.74811

Daily 8am-6pm

(03656) 43568

Website

Location on Google

Review 5

Дмитро Матяш

26.04.2018

Glycera Bob

10.04.2018
Дуже гарний замок....експозиція невелика, але видно, що роботи йдуть повним ходом...Кімната тортур це просто бомба...деяки прилади можно спробувати на собі))) ще дуже вразили каземати...такий масштаб....беріть обов'язково екскурсію...дуже цікаво послухати історичні факти та легенди...Екскурсовод Галина найкраща! А обідати йдіть в кафе Гранд...смачно та доступно....
Information taken from google.com

Наталія Гамзіна

18.03.2018
Замок відновлюється і це радує. Але...але... коли потрапляєшь в якийсь музей вперше, то без екскурсіїї не обійтися. Так от, взяти екскурсовода не вдалося, бо вони працюють тільки з великими групами. Ми, звісно, погуляли по замку, бо наступного разу невідомо коли сюди потрапимо, бо живемо дуже далеко. Якби ж працівники музеїв читали ці відгуки! Розумію, що це прохання в нікуди, але напишу. Можна було б зробити запис на екскурсію на певний час на сайті, щоб люди могли записатися і приїхати, а не чекати незрозуміло чого і незрозуміло скільки, назбирається група чи ні. А найкращий вариант напевно - це аудіогід.
Information taken from google.com

marya lukavetski

17.03.2018
⠀ ????️Маленьке місто Дубно, пишається замком князів Острозьких XVст. – один із найстаріших замків України, який до цього часу несе у собі риси середньовіччя парадного стилю. ⠀ Де сьогодні існують безліч красивих і ексклюзивних кімнат для відвідувачів музею. ⠀ ????Дубенський замок ніколи не був узятий приступом оскільки був міцно укріплений 73 гарматами і річкою #Іква. ⠀ ????????Нині #Дубенський_замок є окрасою краю та одним із семи чудес замків України. Для більшої інформації про замків України читайте в інстаграмі @lukavetski_family #lukavetski_trip
Information taken from google.com

Юлія Клименко

24.02.2018
Замок виник як фортеця волинян у Х ст. Протягом Х—ХІІІ ст. існував як дитинець літописного Дубна . Зруйнований монголами в 1240–1241 рр. Приблизно в кінці XIV — початку XV ст. князь Федір Острозький спорудив дерев'яно-земляне укріплення, яке, звичайно, мало дещо інший вигляд, аніж тепер. Ця споруда була оточена земляними валами, огороджена дерев'яним частоколом по периметру і тісно забудована всередині житловими та господарськими приміщеннями. Проте обмежена площа замку , недостатня міцність дерев'яних стін і укріплень, досить часті пожежі, і, найголовніше, нижче розташування стосовно прилеглої ділянки міста, змусило князя Костянтина Острозького почати будову нової, рельєфно вищої, кам'яної фортеці . 1492 рік офіційно вважається датою спорудження Дубенського замку . Протягом свого існування замок неодноразово перебудовувався й укріплювався. На початку XVII ст. каштелян краківський князь Януш Острозький реставрував замок у стилі пізнього ренесансу . Тоді ж було добудовано два бастіони зі сторожовими вежами. Між старим городищем і новим замком пролягав глибокий рів , який при потребі легко заповнювався водами Ікви . Другий, ширший і важливіший для оборони, рів був виритий з протилежного боку замку. Його східний схил утворювався фасадами бастіонів і куртиною , яка їх з'єднувала, а висока прямовисна стіна з боку міста була складена з «дикого» каміння. Цей рів також наповнювався водою. У бастіонах містились каземати, з'єднані з околицями. Вони були такими просторими, що туди можна було заїхати каретою і розвернутися. Під замком були прокладені широкі кам'яні підземні ходи-тайники, куди під час ворожих нападів ховалися місцеві жителі зі своїм майном. Тут зберігалися запаси провізії для оборонців під час облоги. Вірогідно, що на території замку деякий час існувала своя замкова церква . Кавальєр на замковому бастіоні У XVI ст. замок мав на озброєнні 73 гармати . Арсенал постійно поповнювався за рахунок власної ливарної майстерні. За всю історію свого існування замок наче був свідком розвитку вогнепальні зброї: від мушкетів, кремінних рушниць, фальконетів, гаківниць, стародавніх гармат аж до сучасних гвинтівок, автоматів, кулеметів, пістолетів тощо. Замок, як родовий маєток князів Острозьких, переходив через шлюби від однієї князівської династії до іншої, а загалом він був приватною власністю князів Острозьких, Заславських, Сангушків, Любомирських. І лише наприкінці XIX ст. замок був проданий військовому відомству, і відтоді тут почергово розташовувалися армійські частини: російського царя Миколи II , австрійського цісаря , петлюрівців, поляків, червоноармійців, гітлерівців, радянських військ. На території замку розташовані два палаци: з південного боку — палац князів Острозьких, а навпроти нього, з північного боку — палац князів Любомирських. Ім'я архітектора палацу князів Острозьких невідоме. Праворуч від входу в палац, над першим поверхом, зберігся невеличкий фрагмент середньовічного орнаменту, на основі якого, по периметру, співробітники Дубенського заповідника відтворили те, що сотні років прикрашало цю пам'ятку історії, культури, архітектури. У палаці свого часу зберігалися цінні архіви князів Острозьких, Заславських, Любомирських, Сангушків й навіть Конєцпольських. Деякий період тодішні володарі замку зберігали тут золото, діаманти, зброю, харчі, посуд, обладунки. Нині більша частина замку перебуває у доброму стані, продовжується його реставрація . Територія замку чиста і доглянута. У замку діє музей, організовуються різноманітні виставки.
Information taken from google.com

Attractions

Churches, monasteries, sights of pilgrimage

The Church of St. John Nepomuk

18 Prince Ostrozkyi str., Dubno town

Churches, monasteries, sights of pilgrimage

The Great Synagogue in Dubno

vul. Kyryla I Mefodiia (Cyril and Methodius St), Dubno

Churches, monasteries, sights of pilgrimage

St. Barbara Nunnery

vul. Tarasa Shevchenka, 54, Dubno

Other architectural attractions

Lutsk Gate

32 Danyla Halytskogo str., Dubno town

Forts, castles, palaces

Tarakaniv Fort

vul. Lvivska, Tarakaniv, Dubno Raion (district)

Other architectural attractions

Cossack Redoubt

Semyduby village, Dubno district

Forts, castles, palaces

Khodkevychi Palace

vul. Ivana Franka, 1B, Mlyniv

Churches, monasteries, sights of pilgrimage

St. Anne's Source

Lesia Ukrainka St, Onyshkivtsi

Sign up for newsletters and deals from discover.ua and our partners

By clicking submit you agree to the Terms and Conditions.